Έρωτας φυγάς: Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της σειράς φέρνει σημαντικές ανατροπές στη ζωή της Αλεξάνδρας. Η απόφασή της να πυροβολήσει τον Ιάσονα έχει δραματικές συνέπειες που αλλάζουν τα πάντα. Οι επιπτώσεις αυτής της ενέργειας την οδηγούν πίσω από τα κάγκελα της φυλακής…. Διαβάστε πρώτοι στο pythia.gr όλα όσα θα δούμε και όλες τις εξελίξεις της σειράς του OPEN Έρωτας φυγάς.

Έρωτας Φυγάς: Η Αλεξάνδρα ράκος πίσω από τα κάγκελα…

Την ίδια στιγμή, ο σύζυγός της παλεύει για τη ζωή του μετά το περιστατικό. Ο Ιάσονας βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση και παραμένει στο νοσοκομείο για αρκετά εικοσιτετράωρα. Οι αγαπημένοι του ανησυχούν βαθιά για την τύχη του, αναμένοντας με αγωνία τις εξελίξεις.

Παράλληλα, η Αλεξάνδρα βρίσκεται σε μια δύσκολη ψυχολογική κατάσταση μέσα στο κελί της φυλακής. Σύμφωνα με το περιοδικό My Tv, οι σκέψεις της είναι ταραγμένες καθώς αντιλαμβάνεται τον πραγματικό αντίκτυπο των πράξεών της στην οικογένειά της. Το βάρος της ευθύνης της τη συντρίβει και δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα της κατάστασης. Η αναστάτωση και ο πόνος της είναι εμφανείς, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον εσωτερικό της κόσμο.

Δίκη με πιστολίδι

Όταν η Αλεξάνδρα μπαίνει στην φυλακή, ο Μάρκος βυθίζεται σε έντονη ανησυχία. Αυτή η αγωνία τον βασανίζει συνεχώς. Προσπαθεί να είναι δυνατός για εκείνη και τη στηρίζει με κάθε τρόπο που μπορεί. Κάνει συχνές επισκέψεις στη φυλακή, προσφέροντας τη δική του δύναμη και αισιοδοξία. Μετά από λίγο καιρό, ξεκινά η δίκη της Αλεξάνδρας, μια δίκη που κεντρίζει το ενδιαφέρον και συζητήσεις σε όλο το Κιάρι. Τα νέα γρήγορα φτάνουν στα αυτιά του Μάρκου, ενώ ο Ιάσονας εξακολουθεί να αναρρώνει στο νοσοκομείο μετά το ατύχημα του. Όταν τελικά αισθάνεται αρκετά δυνατός, αποφασίζει να παραβρεθεί στο δικαστήριο και να καταθέσει.

Η αίθουσα του δικαστηρίου γεμίζει με την ένταση και την αγωνία. Όταν έρχεται η σειρά του να μιλήσει, η οργή που αισθάνεται γίνεται εμφανής στη φωνή του και στον τρόπο που εκφράζεται. Μιλά με αποφασιστικότητα και σκληρότητα για τη γυναίκα του, αναδεικνύοντας την δική του αλήθεια. Όχι μόνο αφήνει να εννοηθεί η ταραχώδης σχέση της Αλεξάνδρας με τον Μάρκο, αλλά περιγράφει με λεπτομέρειες τον πόνο που βίωσε.

Ο Μάρκος, που βρίσκεται στο δικαστήριο και ακούει τις κατηγορίες, δυσανασχετεί έντονα. Η αδικία που αισθάνεται από τα λόγια του Ιάσονα τον κατατρώει. Ο θυμός και η αγανάκτηση τον κυριεύουν και, χωρίς να σκεφτεί, σύμφωνα με το περιοδικό My Tv, βγάζει το όπλο του. Η αίθουσα του δικαστηρίου γεμίζει με την απειλητική σιωπή της στιγμής. Ο Μάρκος και ο Ιάσονας ανταλλάσσουν ματιές γεμάτες οργή και παράνοια. Και τότε, σαν να μην υπάρχει αύριο, αρχίζουν να πυροβολούν.

Η ένταση εκτοξεύεται στα ύψη, και η αίθουσα του δικαστηρίου μετατρέπεται σε μια ανατριχιαστική σκηνή μάχης. Οι πυροβολισμοί αντηχούν δυνατά, σαν μια ανεξέλεγκτη συμφωνία με τον θάνατο. Σε αυτήν την χαώδη στιγμή, οι φωνές των ανθρώπων και ο ήχος των πυροβολισμών συγχωνεύονται σε έναν ανατριχιαστικό χορό.

Οι αστυνομικοί και οι φύλακες, ακούγοντας το χάος, εισβάλλουν στην αίθουσα. Η δικαστική διαδικασία έχει μεταμορφωθεί σε μια τραγωδία αίματος και πόνου. Ο Μάρκος και ο Ιάσονας συλλαμβάνονται αμέσως και απομακρύνονται.

Η Ευγενία κάνει απόπειρα αυτοκτονίας

Η Ευγενία αντιμετωπίζει περίπλοκες και υπερβολικά έντονες συναισθηματικές στιγμές λόγω του έντονου ενδιαφέροντος του Μάρκου για την Αλεξάνδρα. Μια μέρα, ενώ παρακολουθεί τον σύζυγό της, τον εντοπίζει να αποχωρεί από τη φυλακή και παίρνει μια δραματική απόφαση. Μείνει μόνη στο σπίτι και γράφει ένα συγκινητικό αποχαιρετιστήριο γράμμα για τον Μάρκο και τον γιο τους, τον Στέφανο. Στη συνέχεια, μπαίνει στην μπανιέρα και χρησιμοποιεί ένα ξυράφι για να κόψει τις φλέβες της. Μέσα σε λίγα λεπτά, η γιατρός βρίσκεται αναίσθητη στη μπανιέρα, ενώ το νερό έχει μεταμορφωθεί σε κόκκινο λίμνη από το αίμα της. Ακριβώς τότε, η Νότα φτάνει στο σπίτι και αποτρέπει τη θανάσιμη εξέλιξη της ανιψιάς της.

Το δολοφονικό σχέδιο της Νότας

Ενώ η Αλεξάνδρα βρίσκεται στη φυλακή, νιώθει μία έντονη αδιαθεσία που την αναγκάζει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Εκεί, οι ιατροί διαπιστώνουν σοβαρή δηλητηρίαση και αποφασίζουν να την παρακολουθήσουν προσεκτικά. Την ίδια στιγμή, η Νότα, η οποία επιθυμεί εκδίκηση για τις πράξεις της Αλεξάνδρας εναντίον της Ευγενίας, σχεδιάζει να την βγάλει από τη μέση. Έτσι, ντύνεται νοσοκόμα και εισβάλλει στο δωμάτιο που νοσηλεύεται η Αλεξάνδρα.

Μόλις διασφαλίζει τον έλεγχο του χώρου, προχωρά στην αποτρόπαια επίθεσή της. Εν τω μεταξύ, η Αλεξάνδρα, παρά το ότι είναι δεμένη στο κρεβάτι με χειροπέδες αντιστέκεται με όση δύναμη έχει και αντίσταση για να γλιτώσει από την μανία της Νότας.

Ο Μάρκος μαθαίνει ότι ο Γιωργάκης είναι γιος του

Ο Μάρκος βρίσκεται αντιμέτωπος με το μεγάλο μυστικό που η Αλεξάνδρα κρατούσε κρυφό. Αποκαλύπτεται επιτέλους πως ο πραγματικός πατέρας του Γιωργάκη είναι αυτός, κι όχι ο Ιάσονας Δεμερτζής, όπως πίστευε μέχρι τώρα. Τα πάντα ανατρέπονται, καθώς το παιδί είναι απόγονος του Μάρκου.

Η αλήθεια αυτή φέρνει αναστάτωση, καθώς οι περισσότεροι γνωρίζουν την αλήθεια, εκτός από τον ίδιο τον πραγματικό πατέρα του παιδιού. Η ανακάλυψη αυτή διαμορφώνει ένα νέο πλαίσιο για τα γεγονότα.

Η Αλεξάνδρα, βρισκόμενη στη φυλακή, επιλέγει να αποκαλύψει το μυστικό μέσω ενός γράμματος. Ο Μάρκος, που δεν μπορεί να αντισταθεί στην περιέργεια, αποφασίζει να την επισκεφθεί στη της φυλακής. Όμως, σύμφωνα με το περιοδικό My Tv, εκείνη αρνείται να τον συναντήσει, παρακαλώντας τους φρουρούς να παραδώσουν το γράμμα στα χέρια του.

Στο γράμμα αυτό εξηγεί πώς η Μαργέτα την ανάγκασε να παντρευτεί τον Ιάσονα, παρά το γεγονός ότι ήταν ήδη έγκυος στο το παιδί του Μάρκου. Αυτό έγινε με σκοπό να χαρίσει απόγονο στον Ιάσονα, με αντάλλαγμα τη ζωή του Μάρκου από την θανατική ποινή.

Η γιαγιά Αθηνά αφήνει τη τελευταία της πνοή

Όπως είδαμε στον Α΄κύκλο η κατάσταση της υγείας της γιαγιάς Αθηνάς κλονίστηκε, λόγω του αναγκαστικού αποχωρισμού της κόρης της, Μαργέτας. Αυτό συνέβη από την «εξορία» της Μαργέτας από το αρχοντικό. Παρόλα αυτά, η ανθρώπινη αντοχή της ηλικιωμένης επέτρεψε την αντιμετώπιση των δυσκολιών, καταφέρνοντας να ξεπεράσει αυτήν τη δύσκολη κατάσταση όταν επανενώθηκε με την αγαπημένη της κόρη.

Στα νέα επεισόδια, δυστυχώς θα δούμε μια σημαντική χειροτέρευση στην υγεία της Αθηνάς, με ανησυχητικούς ρυθμούς. Η κατάστασή της φτάνει σε κρίσιμο σημείο και η Αθηνά αφήνει την τελευταία της πνοή. Αυτή η αναπάντεχη απώλεια προκαλεί βαθιά θλίψη στην οικογένεια Δεμερτζή και ιδίως στην Μαργέτα, η οποία διατηρούσε ιδιαίτερα έντονους συναισθηματικούς δεσμούς με την μάνα της.

Ο ερχομός του Φάνη φέρνει ταραχή

Στον δεύτερο κύκλο, μια μυστηριώδης ανδρική φιγούρα καταφτάνει στο Κιάρι. Φέρει το όνομα Φάνης (Γιώργος Παπαγεωργίου). Αρχικά, οι προθέσεις του φαίνονται αγνές και αθώες. Παρ’ όλα αυτά, η αλήθεια που αποκαλύπτεται αποδεικνύεται σκοτεινή και απειλητική. Ο Φάνης είναι ανιψιός του Στέφανου Παράσχου και αποφασίζει να επιστρέψει στον τόπο καταγωγής του, με σκοπό να απαιτήσει όσα του ανήκουν. Παράλληλα, τρέφει βαθιά μίση προς τον Ιάσονα, καθώς ανάμεσά τους κρύβεται ένα πολύκροτο μυστικό. Η άφιξή του στην περιοχή, σύμφωνα με το περιοδικό My Tv, θα προκαλέσει αναταραχή στην οικογένεια των Δεμερτζήδων. Συγχρόνως, η εμφάνισή του θα έχει αρνητικές συνέπειες και για τον Μάρκο, που μέχρι τώρα θεωρούνταν ο μοναδικός δικαιούχος της περιουσίας του Στέφανου, ως ψυχογιός του. Συνεπώς, η παρουσία του Φάνη δημιουργεί μια πολύπλοκη κατάσταση, πλέκοντας τα νήματα της ιστορίας.

Ο Ιάσονας εκδικείται την Αλεξάνδρα

Η Αλεξάνδρα βρίσκεται στη φυλακή, και η Μαργέτα αναθεωρεί την στάση της απέναντι της. Για πρώτη φορά, εκείνη στέκεται αλληλέγγυα στο πλευρό της Αλεξάνδρας. Μάλιστα, συνεργάζεται με την εισαγγελέα Νάντια για να βοηθήσουν την Αλεξάνδρα να αποφυλακιστεί.

Ωστόσο, με την επιστροφή της Αλεξάνδρας στο σπίτι, η κατάσταση εξελίσσεται σε εφιάλτη. Ο Ιάσονας είναι αποφασισμένος να της κάνει τη ζωή ανυπόφορη. Συγκεκριμένα, την υποχρεώνει να υπηρετεί ξανά στο αρχοντικό, βασανίζοντάς την με κάθε τρόπο και αντιμετωπίζοντάς την με περιφρόνηση.

Η οργή του φθάνει στο σημείο όπου ο Ιάσονας παίρνει από την Αλεξάνδρα τα παιδιά τ και τα κρύβει, προκαλώντας της μεγάλο πόνο και αγωνία.

Η επιστροφή της Ουρανίας ταράζει τις ισορροπίες

Μια γυναίκα από το παρελθόν επιστρέφει στη ζωή της οικογένειας Δεμερτζή. Ο λόγος για την Ουρανία, την πρώην σύντροφο του Γεώργιου Δεμερτζή, η οποία υποδύεται η Άννα Αδριανού. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εχθρό της Μαργέτας. Παρόλο που η σχέση της Ουρανίας με τον Δεμερτζή είχε έντονο χαρακτήρα, η γυναίκα αποφάσισε να αποχωρήσει από τη ζωή του, καθώς δεν αντεπεξήλθε στο να είναι σε δευτερεύον ρόλο στη ζωή του. Ωστόσο, συνεχίζει να έχει καλές σχέσεις με τον γιο του, τον Ιάσονα, ο οποίος την αγαπούσε και την εκτίμησε. Μάλιστα, σύμφωνα με το περιοδικό My Tv, τη θεωρούσε ως την “δεύτερη μητέρα” του και της εμπιστεύεται τα παιδιά του όταν τα παίρνει από την Αλεξάνδρα.

Νέα αρχή για Αλεξάνδρα και Μάρκο

Εγκλωβισμένοι μέσα σε δύο κατεστραμμένους γάμους, βρίσκουμε τον Μάρκο και την Αλεξάνδρα. Οι δυο τους βιώνουν δύσκολες στιγμές στην αρχή του Β’ κύκλου. Ωστόσο, η απόφαση που παίρνουν τώρα είναι αρκετά τολμηρή: να διακόψουν αυτήν την κατάσταση. Και αυτή τη φορά, έχουν μαζί τους τα τρία παιδιά τους: τον Γιωργάκη, την μικρή Μυρσίνη και τον Στέφανο.

Πριν ξεκινήσουν το ταξίδι που θα τους βγάλει για πάντα από αυτήν την κατάσταση, αποφασίζουν να αφήσουν δυο γράμματα. Ένα γράμμα είναι προς τον Ιάσονα και το άλλο προς την Ευγενία. Σε αυτά τα γράμματα εκφράζουν τα συναισθήματά τους και εξηγούν την απόφασή τους.

Τελικά, έρχεται η ώρα της αποχώρησης. Συναντιούνται σε ένα μυστικό μέρος, γεμάτο συναισθηματικές στιγμές. Ανεβαίνουν στο αυτοκίνητο του Μάρκου και ξεκινούν, αφήνοντας πίσω τους το παρελθόν.