Η Μαρία Φερνάντεθ και η Χάνα καταλήγουν να τρυπώσουν στο χορό που οργανώνει η Κρούθ. Οι κάτοικοι του παλατιού «La Promesa» ξυπνούν νευρικοί για το γεγονός που λαμβάνει χώρα σήμερα στο ανάκτορο.
Η γιορτή ξεκινάει στη «La Promesa»
Η γιορτή που ετοίμασε η Κρούθ με τα έσοδα από την πρώτη παραγγελία μαρμελάδων της Καταλίνας και του Πελάγιο αρχίζει και το σπίτι των Λουχάν πλημμυρίζει από πρωτότυπες μεταμφιέσεις που δεν θα αφήσουν αδιάφορους τους θεατές.
Στους διαδρόμους της «La Promesa» βλέπουμε να περνούν αρλεκίνοι, πειρατές, ρωμαϊκές θεές, ακόμη και ένας παγώνι που σχεδόν γεμίζει όλη την αίθουσα του παλατιού με την ανοιγμένη του ουρά. Οι πρωταγωνιστές της επιτυχημένης σειράς της δημόσιας τηλεόρασης επιλέγουν τα καλύτερά τους κοστούμια και, πράγματι, τίποτα δεν είναι τυχαίο: σχεδόν κάθε μεταμφίεση συνδέεται με την προσωπικότητα του χαρακτήρα ή τη φάση που περνάει μέσα σε αυτήν την παθιασμένη ιστορία.
Ξεκινώντας από τη Μαρτίνα, ντυμένη βασίλισσα Κλεοπάτρα, δεν θα μπορούσε να έχει επιλέξει καλύτερη στολή για να αποδώσει την ομορφιά και τον αποφασιστικό χαρακτήρα της, κοινό γνώρισμα με μια τόσο σημαντική ιστορική γυναίκα. Το νόημά της γίνεται ακόμη πιο ξεκάθαρο δίπλα στον Κούρο, που φορά στολή ρωμαίου μονομάχου. Είναι άραγε στη μοίρα της, αυτή η Κλεοπάτρα να καταλήξει με τον δικό της Ιούλιο Καίσαρα;
Ο Λορένθο, χωρίς να ξεχνά την κοινωνική του θέση, ντύνεται ρωμαίος αυτοκράτορας, φυσικά ανώτερη φιγούρα αφού ο άντρας πάντα επιδιώκει να βρίσκεται πάνω από τον Κούρο. Ο λοχαγός ντε λα Μάτα μοιράζεται έναν χορό με τη Μαργαρίτα, της οποίας η στολή δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί: ένα φτερωτό κράνος, μια λευκή τόγκα και ένα μακρύ ραβδί. Όλα δείχνουν ότι η επιλογή της γυναίκας αποσκοπεί στο να μιμηθεί τη φτερωτή θεά Νίκη, καθώς η κουνιάδα της Κρούθ θέλει να παρουσιαστεί ως η νικήτρια της βραδιάς, αφού καταφέρνει να κερδίσει το μερίδιό της από τα κτήματα της «La Promesa». Έτσι το ανακοινώνει στους καλεσμένους, μπροστά σε μια αποσβολωμένη Κρούθ, που πέφτει στην ταπεινωτική της παγίδα.
Αν και αρχικά απορρίπτει την ιδέα λόγω του τραγικού τέλους της, η Κρούθ τελικά επιλέγει να μεταμφιεστεί σε Μαρία Αντουανέτα, που καταλήγει στη γκιλοτίνα. Πιστεύει ότι κάποια μέρα η ιστορία θα αποκαταστήσει εκείνη τη γυναίκα και ότι μοιράζεται μαζί της περισσότερα κοινά απ’ όσα φαίνονται. Και δεν έχει άδικο η Κρούθ, καθώς η γαλλίδα βασίλισσα περιφρονεί την εργατική τάξη, όπως ακριβώς συνηθίζει να κάνει η μαρκησία. Ας ελπίσει όμως, ότι οι πράξεις της δεν θα οδηγήσουν σε μια νέα «Επανάσταση» από την πλευρά του υπηρετικού προσωπικού της «La Promesa».
Ο Αλόνσο, από την πλευρά του, μεταμφιέζεται σε μαχαραγιά, κάτι εξωτικό και ίσως ειρωνικό, αν σκεφτούμε τις πρόσφατες αποκαλύψεις για την πατρότητα του Κούρο, μια μεταμφίεση που θυμίζει τη φράση «ζει σαν μαχαραγιάς». Η Καταλίνα, η φεμινίστρια της σειράς, επιλέγει όπως είναι αναμενόμενο, την Ιωάννα της Λωραίνης, μια πολεμίστρια που όχι μόνο αμφισβητεί τις φωνές γύρω της, αλλά και τους ρόλους των φύλων.
Ο Αβέλ και ο Μανουέλ ανταλλάσσουν στο τελευταίο λεπτό τις μεταμφιέσεις τους: ο γιατρός ντύνεται πειρατής, κάτι που ταιριάζει με τις σκοτεινές του πτυχές και τα μυστικά του, ενώ ο αεροπόρος μεταμφιέζεται σε ξιφομάχο των ισπανικών «τέρτσιων», σύμφωνα με την αγάπη του για τους ήρωες με κάπα και σπαθί και την τάση του να αφήνει τη φαντασία του να πετά.
Οι απρόσκλητες επισκέπτριες, που τρυπώνουν κρυφά στη γιορτή, είναι η Χάνα και η Μαρία Φερνάντεθ. Η πρωταγωνίστρια της «La Promesa» επιλέγει τη στολή της Σεχραζάτ, με ένα πέπλο που καλύπτει το πρόσωπό της. Η Μαρία Φερνάντεθ επιλέγει ένα λουλουδένιο σύνολο, προς τιμήν της άνοιξης, που αποδίδει τέλεια τη χαρά, τη θετική της ενέργεια και τη λαχτάρα για ζωή της υπηρέτριας. Φορά όμως και μια μάσκα που κρύβει το πρόσωπό της. Τι θα συμβεί άραγε αν η Κρούθ ανακαλύψει ότι οι υπηρέτριές της έχουν παραμελήσει τα καθήκοντά τους για να τρυπώσουν στο πάρτι της;
