Μεγάλη πτώση παρουσίασε ο όγκος των πωλήσεων των νούριων αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Ιανουάριο. Το 2021, δεν ξεκίνησε κ τον κλάδο του αυτοκινήτου κυρίως λόγω του locldown που ισχύουν στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Σύμφω με τα σημα στοιχεία Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Ιανουάριο περιορίστηκαν κατά 24,0%.

Μείωση 24% τον Ιανουάριο

Τον Ιανουάριο του 2021, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 24% από 956.447 μονάδες τον Ιανουάριο 2020 σε 726.491 μονάδες , σημειώνοντας τη τερη επίδοση για τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα. Επίσης, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ ση επιταχυνόμενη πτώση, ώς οι περιορισμοί που σχετίζονται με την Covid συνέχισαν να επηρεάζουν σημαντικά τις πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Επιπλέον, πολλές αγορές είχαν επίσης μία εργάσιμη ημέρα λιγότερο από ό, τι τον Ιανουάριο του 2020. Αυτό το αρνητικό ημερολογιακό αποτέλεσμα είχε, επίσης, σαφώς αντίκτυπο στις εγγραφές του περασμένου μήνα. Ως αποτέλεσμα, οι εγγραφές νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 24% από 956.447 μονάδες τον Ιανουάριο 2020 σε 726.491 μονάδες φέτος, σημειώνοντας το χαμηλότερο σύνολο Ιανουαρίου μέχρι σήμερα.

Διψήφια πτώση στην ΕΕ-27

Σχεδόν και οι 27 αγορές της ΕΕ υπέστησαν διψήφιες απώλειες τον περασμένο μήνα, συμπεριλαμβανομένων των τριών από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές. Η Ισπανία είχε τη μεγαλύτερη πτώση που έφθασε το 51,5%. Η Γερμανία έχασε το -31,1%, των πωλήσεων σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο. Η Ιταλία κατέγραψε απώλειες κατά 14%.

Ελαφρά πτώση μόλις 5,8%, είχε η Γαλλία, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στη λίστα με τις μεγάλες αγορές που είχαν τις καλύτερες επιδόσεις. Η Σουηδία, παρουσίασε εντυπωσιακή ανοδική τάση κατά 22,5% και μαζί με τη Γαλλία ήταν οι μόνες χώρες της ΕΕ που δεν σημείωσαν διψήφια πτώση τον Ιανουάριο.