Ώρες αγωνίας στο «Σπίτι δίπλα στο ποτάμι»: Η Ευανθία πληρώνει το τίμημα των επιλογών της
Όσοι παρακολουθούμε πιστά τη σειρά «Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι», γνωρίζαμε ότι η ψυχολογική κατάσταση της Ευανθίας κρεμόταν από μια κλωστή. Κανείς όμως δεν ήταν προετοιμασμένος για την τραγική τροπή που θα πάρουν τα πράγματα στα επόμενα επεισόδια. Η γυναίκα που προσπάθησε να ελέγξει τις ζωές όλων, λυγίζει υπό το βάρος της απόρριψης και φτάνει στο σημείο να πάρει χάπια, σε μια απεγνωσμένη κραυγή βοήθειας.
Η είδηση σκάει σαν βόμβα και η αντίδραση της Ιουλίας είναι άμεση και συγκλονιστική. Ξεχνώντας τις ίντριγκες και τις εντάσεις, τρέχει στο νοσοκομείο, δείχνοντας μεγαλείο ψυχής. Η εικόνα της πεθεράς της να παλεύει να κρατηθεί στη ζωή την τσακίζει. Ωστόσο, αυτό που σοκάρει περισσότερο δεν είναι η πράξη της Ευανθίας, αλλά η παγερή στάση του γιου της.
Η σκληρή ατάκα του Φωκά και το δράμα της Ασπασίας
Ο Φωκάς, τυφλωμένος από την οργή για τα ψέματα και τις μηχανορραφίες της μητέρας του, ειδικά μετά την αποκάλυψη για τον Κίμωνα, αρνείται να μαλακώσει, ακόμα και μπροστά στον κίνδυνο του θανάτου.
«Μην προσπαθείς άδικα. Για μένα, αυτή η γυναίκα δεν είναι πια μάνα μου. Έχει τελειώσει.»
Τα λόγια του προς την Ιουλία είναι μαχαιριά. Παρ’ όλα αυτά, η Ιουλία μπαίνει στο δωμάτιο της Ευανθίας, ακούει τη συγγνώμη της και υπόσχεται να προσπαθήσει να γεφυρώσει το χάσμα, αποδεικνύοντας πως είναι ο συνδετικός κρίκος που κρατάει αυτή την οικογένεια ενωμένη.
Το Σπίτι Δίπλα στο Ποτάμι Εξελίξεις: Διαβάστε πρώτοι στο pythia.gr όλα όσα θα δούμε και όλες τις εξελίξεις της σειράς.
Την ίδια ώρα, το ντόμινο της μετοίκησης στη Ρόδο παρασύρει και την Ασπασία. Η απόφασή της να ακολουθήσει το ζευγάρι και να πάρει την ορχήστρα μαζί της, προκαλεί παράπλευρες απώλειες. Ο Λεωνίδας, συνειδητοποιώντας πως η γυναίκα που θαυμάζει φεύγει μακριά, παραιτείται απογοητευμένος, ενώ ο Σταύρος χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του. Η σκέψη ότι θα αποχωριστεί τις κόρες του και τη γυναίκα του, τον βυθίζει σε απόγνωση, προμηνύοντας πως το ταξίδι στη Ρόδο θα αφήσει πίσω του πολλές πληγές.
